arrow_upward arrow_upward
Image Alt

Compliment of klacht

Wij zijn er voor jou!

Jouw mening is belangrijk

Wij horen graag wat jij vindt van de kwaliteit van onze ondersteuning. Of je nu een compliment wilt geven of een klacht hebt, jouw mening is belangrijk voor ons!

Wij helpen je graag

Ontevreden of een klacht

Als je niet tevreden bent, willen we dat graag samen oplossen. Vaak helpt het om te praten met degene waarover je ontevreden bent. Samen kan worden bekeken hoe jouw klacht opgelost kan worden.

Vertrouwenspersoon

Heb je behoefte aan een luisterend oor en kom je er niet uit met je begeleider, klachtenfunctionaris of leidinggevende? Dan kun je terecht bij onze vertrouwenspersoon, Maaike Oostrik. Zij denkt graag met je mee, geeft advies en kan je ondersteunen in het gesprek met de klachtenfunctionaris. Maaike respecteert je privacy en handelt volgens de AVG.

Maaike Oostrik
Telefoon: +31 6 14 13 19 05
E-mail: m.oostrik@overstap.nl

Echte verhalen

Ervaringen van onze cliënten

Onze cliënten staan centraal in alles wat we doen. Hun verhalen zijn een bron van inspiratie en geven een kijkje in de unieke reis die ze met ons hebben gemaakt. Ontdek hoe onze diensten het verschil maken en lees de persoonlijke ervaringen van de mensen die wij ondersteunen.

d

Ik heb wekelijkse afspraken met Janique. Ze helpt me heel erg. Vaak zie ik de door de bomen de bos niet meer, en Janique helpt me om perspectief te houden. Ze is erg aardig en heeft veel kennis.

Louise

d

Met behulp van mijn ambulante begeleider heb ik vaker betere dagen en zijn de mindere goede dagen korter. Wanneer ik er zelf niet uit kom, kan ik met mijn begeleider erover sparren en verschillende technieken proberen om tot een oplossing te komen. Deze technieken kan ik steeds vaker zelf gebruiken waardoor mijn zelfvertrouwen stijgt.

Jennifer

g

Ik ervaar de hulp vanuit ZaZ als een verademing. Ik kijk uit naar de wekelijkse gesprekken. De ondersteuner die ik heb toegewezen gekregen, voelt me goed aan. Weet de juiste dingen te zeggen, waardoor ik weer moet gaan denken wat goed is voor mezelf. Hij weet me op punten te wijzen en op een leuke manier me de juiste weg te laten vinden. Ik kan altijd bij hem terecht als ik dat nodig heb.

Client

d

Zaz al eerder zorg van ontvangen en ik wilde persee deze organisatie terug. Heb een hele aardige begeleiding kaylee en goede jobcoach martin. Ze nemen uitgebreid de tijd voor je. Zien snel wat nodig is en zijn oplossing gericht. Gesprekken zijn erg fijn, wordt goed doorgevraagd zonder een oordeel te trekken.

Shirley van der Voet

d

Ik ervaar de hulp en dienstverlening heel goed. De medewerkers waar ik mee te maken heb zijn zeer vriendelijk, zij hebben verstand zaken en weten heel goed welke wegen zij moeten bewandelen de zaken met succes en in goede banen te leiden. Ik raad ZAZ ten zeerste aan.

Johanny Santana

g

Ik ben erg tevreden over de dienstverlening van ZaZ Welzijn. De begeleiding is goed, mijn coach is makkelijk bereikbaar en afspraken worden nagekomen. Ook de waarneming tijdens vakanties is goed geregeld, en de (bij vlagen nogal moeizame) communicatie met het UWV wordt mij grotendeels uit handen genomen.

Arjan

d

Ik ervaar als heel fijn dat ik met iemand kan praten en vragen kan stellen. Dat je het gevoel krijgt dat je er niet alleen voor staat. Een deel van mijn zorgen dan weg zijn, dat geeft lucht.

Gea Schokker

d

Ik ben super tevreden. Heb hele goede begeleiding. Iemand die ik vertrouw, die mij steunt en ook mee gaat naar bepaalde gesprekken, iemand die mij advies en handvaten geeft en soms ook terug fluit, maar dat heb ik ook nodig. Ben nu zover dat ik weer vertrouwen in de toekomst heb. Bedankt ZAZ welzijn!

Francisca Baart

Geef een compliment

Wij horen graag jouw mening! Geef ons een beoordeling van 1 tot 10.

    Gegevens

    Beoordeling

    Je compliment

    De loper staat centraal in het logo van ZaZ Welzijn en staat voor vooruitgang, beweging en strategie. Net zoals een loper op het schaakbord diagonaal beweegt en obstakels overwint, zo helpt ZaZ Welzijn mensen om obstakels in hun leven te overwinnen en vooruitgang te boeken richting hun doelen. De loper staat symbool voor het nemen van stappen in de juiste richting, het omzeilen van hindernissen en het vinden van nieuwe mogelijkheden. ZaZ Welzijn begeleidt jou op je pad naar zelfstandigheid en succes.

    Contact
    Berkstraat 100, 7572 CD Oldenzaal info@zazwelzijn.nl 053 203 203 6
    Ga naar de inhoud
    Wachttijd: Er is plek! Na aanmelding (met indicatie) wordt de ondersteuning binnen 10 werkdagen gestart. Na aanmelding (zonder indicatie) wordt er binnen 5 werkdagen contact met je opgenomen.